Регулювання клапанів у Києві

При роботі двигуна паливо, що згорає, утворює велику кількість тепла. Внаслідок цього металеві клапани сильно нагріваються та розширюються. Навіть невелика зміна розміру цих деталей впливає роботу ГРМ, тому вони мають зазор, який заповнюється при нагріванні. За допомогою регулювання клапанів коригують тепловий зазор між ними та іншими деталями розподільного валу. Це дозволяє мотору та іншим механізмам працювати коректно та з максимальною віддачею. На нашій СТО можна перевірити зазори та зробити налаштування у зручний час та за доступною вартістю.

Як часто потрібно регулювати клапан

Залежно від типу двигуна, якості палива, умов експлуатації, регулювання зазорів клапанів проводиться після пробігу від 20 до 100 тис. км. Конкретний інтервал обслуговування передбачений регламентом автовиробника, у своїй враховуються перелічені чинники.

Наприклад, якщо на автомобілі встановлено газобалонне обладнання, діагностику та обслуговування проводять частіше. Рекомендується перевірити машину з появою таких ознак:

  • підвищена витрата палива;
  • зниження потужності ДВЗ;
  • проблематичний запуск двигуна;
  • зниження компресії циліндрів;
  • цокаючий звук у клапанному механізмі.

При різких маневрах, наявності ГБО зазори порушуються швидше, що потребує більш частої перевірки та регулювання.

Якщо ви помітили зміни в характеристиках автомобіля, двигун став гірше працювати, збільшилася витрата бензину, приїжджайте до нашого спеціалізованого автосервісу. Майстри перевірять стан вузлів та механізмів, заміряють зазори та визначать, чи потрібно їх коригувати. За потреби – відрегулюють до потрібного розміру.

Що буде, якщо не регулювати клапан

Відхилення теплового зазору від нормативного значення призводить до порушення роботи газорозподільного механізму:

  • При збільшеному зазорі клапан під час роботи двигуна не повністю закриватиме циліндр. В результаті - знижується компресія, падає потужність двигуна, виникає перевитрата ПММ.
  • При зменшеному зазорі робоча камера відкривається занадто рано, сила впливу газів на поршень знижується. Це призводить до перегріву робочих кромок, швидкого зносу деталей, погіршення потужних параметрів двигуна.
  • Якщо довгий час їздити на автомобілі з невідрегульованими клапанами, це призведе до прискореного зносу практично всіх вузлів і деталей двигуна. У результаті двигуну буде потрібно складний і дорогий капітальний ремонт.

Тому потрібно регулярно проходити планове технічне обслуговування, за перших ознак поломки – звертатися на СТО для перевірки та усунення несправностей. Так у вас завжди буде справний автомобіль, який швидко набирає потужність та економно споживає паливо.

Основні причини виникнення несправностей

Передбачені заводською конструкцією зазори потрібні для того, щоб деталі при нагріванні щільно прилягали один до одного. У процесі експлуатації вони збільшуються чи зменшуються. Основними причинами відхилень від нормативних значень є:

  • Фізичний знос клапанів, кулачків, штовхачів.
  • Розклепання деталей, збільшення глибини посадки клапана.
  • Недостатнє охолодження тарілок клапанів.

Швидке зношення деталей ГРМ виникає при використанні низькоякісного палива, агресивному водінні, використанні газу у вигляді палива.

Як зрозуміти, що треба регулювати клапан

Якщо автомобіль використовується в звичайному режимі, без підвищених навантажень, в нашому сервісі регулювання клапанів виконується в рамках регламентного ТО. Але є ознаки, які можуть означати необхідність коригування в міжсервісному інтервалі. До них належить:

  • Наднормативна витрата палива та мастильних матеріалів.
  • Складний запуск двигуна, троїння.
  • Падіння компресії.
  • Зниження потужності двигуна.
  • Сторонній шум, стукіт при роботі двигуна.

За наявності таких ознак можна приїхати до нашого автосервісу, щоб майстер перевірив розмір зазорів за допомогою щупа. За нормою він повинен становитиме 0,1 – 0,4 мм.

Регулювання клапанів дизельного та бензинового двигуна

У двигунах з гідрокомпенсаторами налаштування виконуються автоматично, що не потребує періодичного втручання.

Якщо двигун не оснащений таким пристроєм, то рекомендується перевіряти та регулювати деталі у такі терміни:

  • Для бензинових та дизельних двигунів – через 60 тис. км.
  • Для автомобілів із ГБО – через 20 тис. км.

При підвищених навантаженнях, поганому паливі роботи проводять частіше. Необхідність коригування, скільки часу займе процедура визначає майстер після проведення діагностики, ціна регулювання клапанів розраховується окремо для кожного автомобіля.

Налаштування проводиться за допомогою шайб, болтів чи склянок. За потреби замінюють штовхачі чи інші деталі. На складі є запаси оригінальних комплектуючих для машин різних марок, тому ремонт виконується без затримки.

Для діагностики та вимірювань щупом може знадобитися від 1 до 3 годин. Коригування займає 1 – 5 годин, що залежить від типу та стану двигуна, газорозподільного механізму.

Чому потрібно звертатися до СТО ElCars

Якщо настав час пройти планове техобслуговування або ваш автомобіль став погано заводитися і багато споживати палива, звертайтесь до нашого автосервісу ElCars. Наші майстри перевірять стан систем та механізмів, вимірюють та відрегулюють зазори, замінять зношені деталі.

Витративши максимум 5 годин часу, ви отримаєте якісно відремонтований автомобіль, у якого двигун легко запускається і швидко набирає потужність, не стукає та економно витрачає паливо.

Поки майстер обслуговує машину, ви можете знаходитися поряд або почекати в комфортному залі для клієнтів. Тут є м'які дивани, високошвидкісний інтернет, смачна кава. Якщо потрібна консультація, персональний менеджер докладно відповість на всі запитання.

На сайті СТО можна переглянути ціни регулювання клапанів, а також записатися на зручний день.